Het vernieuwen van vervoer kan niet als je zelf als organisatie stilstaat. Wij evalueren onze interne processen, diensten en producten dan ook continu. Wat kan er beter? Moet er iets radicaal anders of kunnen we gebruik maken van innovatie om onze klanten te verrassen met nieuwe oplossingen? Zo werken we continu aan het verbeteren van onze processen en vaak levert dat weer mooie keurmerken op!
Qarin is gecertificeerd in ISO 9001, deze is specifiek gericht op het waarborgen van de kwaliteit van werkprocedures, instructies en rapporten. Als een gecertificeerd bedrijf is Qarin verplicht om voortdurend te streven naar verbetering van de dienstverlening, met als doel het bereiken van een optimale kwaliteit van onze producten en diensten.
Bij Qarin staat milieu en duurzaamheid centraal, daarom zijn wij gecertificeerd in ISO 14001. Qarin heeft hiervoor een gestructureerd milieumanagementsysteem geïmplementeerd. Hiermee is Qarin actief en gedisciplineerd bezig met het verminderen van haar impact op het milieu.
Qarin is in bezit van TX-Keur, een kwaliteitskeurmerk voor taxibedrijven. Het keurmerk is gericht op het waarborgen van kwaliteit, betrouwbaarheid en veiligheid in de taxibranche.
Het PSO-keurmerk (Prestatieladder Socialer Ondernemen) is een certificaat dat gericht is op sociaal ondernemen. Door het behalen van “Trede 2” van het PSO-keurmerk toont Qarin aan zich actief in te zetten voor inclusief werkgeverschap en draagt bij aan een socialere arbeidsmarkt.