
Reisassistentie voor de Supportbeurs 2022
De afgelopen 4 dagen stond een team van Qarin Reisassistenten op Utrecht CS en op strategische overstapstations om mensen met een mobiliteitsbeperking te helpen bij het in -en uitstappen in de trein. In nauwe samenwerking met NS Servicemedewerkers en de flexibiliteit van ons netwerk van taxibedrijven en medewerkers in het land, hebben we meer dan 1.000 mensen geholpen hun treinreis naar de Jaarbeurs in Utrecht te maken.

Deze dagen kom je dan alleen maar door als je goed met elkaar samenwerkt. En dat gebeurde op alle vlakken. Er was veelvuldig contact tussen NS Klantenservice en Q-Regie in Wijchen en de tijdelijke Qarin-Regiecentrale in Utrecht. Ook op de perrons wisten NS-ers en Qarin Reisassistenten elkaar goed te vinden. NS Servicemedewerkers pakten samen met de Qarin-medewerkers uitstappen op station Utrecht op en in Den Bosch werd het werk heel pragmatisch tussen NS-ers en Qarin verdeeld om in de piek zoveel mogelijk mensen te helpen.

Reisassistenten in een nieuw jasje!
Nog een leuk laatste nieuwtje: Tijdens deze Supportbeurs is de nieuwe outfit van de Qarin reisassistenten onthuld. Deze kleding gaan we vaker zien op de stations in Nederland.
Beveel aan0 aanbevelingenGepubliceerd inAlles,Qarin,Reisassistentie,Uitgelicht
Reacties