Sinds dat Qarin haltetaxiRRReis introduceerde in april 2022, wordt de klanttevredenheid van deze dienst dagelijks gemeten via gerenommeerd en onafhankelijk onderzoeksbureau Moventem. Iedere dag worden vijf reizigers, die recent met haltetaxiRRReis hebben gereisd, telefonisch geïnterviewd. In dit onderzoek wordt de gehele reiservaring geëvalueerd, van het boekingsproces tot de aankomst op de bestemming.
Wij zijn trots te melden dat deze dienstverlening vanaf het begin zeer hoog wordt gewaardeerd. De meest recente meting, die betrekking heeft op het derde kwartaal van 2024, bevestigt dit opnieuw. Reizigers beoordelen haltetaxiRRReis met een gemiddeld cijfer van 8,4. Daarnaast geeft maar liefst 96% van de ondervraagde reizigers aan tevreden tot zeer tevreden te zijn over hun reiservaring.
Dit geweldige resultaat is een mooie erkenning voor onze Qarin medewerkers die dagelijks met passie en inzet zorgen voor een optimale dienstverlening. Wij blijven ons inspannen om deze hoge tevredenheid vast te houden en waar mogelijk te verbeteren!